Wywieranie wpływu społecznego
Na zajęciach w formie wykładów i ćwiczeń dowiesz się czym są mechanizmy wywierania wpływu na ludzi i w jaki sposób są one wykorzystywane w marketingu. Zajęcia prowadzi prof. Piotr Pawełczyk.
Wprowadzenie do marketingu on-line
Ćwiczenia z tego przedmiotu mają nauczyć Cię poruszania się po świecie marketingu. Poznasz podstawowe pojęcia, mechanizmy i prawa.
Socjologia Internetu
Na zajęciach z SI dowiesz się w jaki sposób zmienia się społeczeństwo pod wpływem rozwoju nowoczesnych technologii. Podczas konwersatoriów spróbujemy zrozumieć czym jest pokolenie Z, jak smartfon zmienił nasze codzienne nawyki i na ile zrealizowała się wizja przyszłości z Matrixa.
Techniki prezentacji
Te ćwiczenia mają za zadanie uświadomić, że ważne jest nie tylko co? ale i jak? Przedmiot skupia się więc na tym, w jaki sposób zaprezentować swoje pomysły, jak przygotować nowoczesną prezentację i jak w atrakcyjny sposób wizualizować projekty.
Strategia marki
Te ćwiczenia stanowią kopalnię wiedzy i umiejętności na temat przygotowania strategii marketingowej. Ważne jest dla nas, abyś dowiedział się jak robić to w dobie współczesnych mediów i z wykorzystaniem narzędzi online. Zajęcia prowadzi Jakub Kwaczyński.
Warsztat Google
Dowiesz się w jaki sposób działają algorytmy wyszukiwarek i jak działa reklama w Google. Zajęcia prowadzi Agata Stępień.
Copywriting
Internet zmienił nie tylko to co czytamy, ale i jak czytamy. Ćwiczenia mają więc pomóc w uzyskaniu odpowiedzi na pytanie: jak pisać w internecie, aby przyciągnąć uwagę tych, na których nam zależy? Zajęcia prowadzi Maciej Dobosiewicz.
Prawo internetowe
Dowiesz się jak legalnie prowadzić biznes internetowy, na czym polega ochrona własności intelektualnej w sieci i czym jest (nie)sławne RODO.
Analityka internetowa
Marketing to nie tylko trafione pomysły na to „jak sprzedać”, ale i tabele z danymi. Zdobędziesz kluczowe umiejętności z zakresu analizy danych.
Grafika w komunikacji marketingowej
Internet bez grafiki nie istnieje, w szczególności w dobie Instagrama. Programy graficzne, formaty plików, zasady kompozycji, etc.