agencja

Jesteśmy fajną studencką agencją!

Tu trzeba być! – zestawienie miejsc z darmową wiedzą o marketingu

Grupy na Facebooku:

  1. AIE+.

To największa grupa o reklamie w Polsce, dlatego obecność na niej jest wręcz obowiązkowa. Użytkownicy publikują tam ciekawe kreacje z różnych branż, udostępniają najnowsze kampanie oraz pokazują nieudane działania marketingowców. Możecie tam wyrazić swoją opinię, wejść w dyskusję z innymi lub samemu opublikować dany materiał. Dzięki grupie na pewno będziecie na bieżąco z działaniami marek, zainspirujecie się i zbierzecie wiele przydatnych study case’ów. 

  1. Tygrysy Socialu.

To grupa współtworzona przez znaną i szanowaną w branży agencję Social Tigers. Stanowi niesamowicie przydatne źródło wiedzy prosto od marketingowych ekspertów. Możesz podzielić się na niej problemem, jaki napotkałeś podczas swoich działań i liczyć na fachową, merytoryczną pomoc. A kto wie? Być może uda znaleźć Ci się tutaj pracę?

  1. „Kryzysy” w social mediach wybuchają w weekendy. 

Warto wiedzieć, jakie działania są mile widziane w marketingu, ale jeszcze lepiej jest wystrzegać się tych, które możesz przypłacić kryzysem. Dzięki tej grupie będziesz mógł nauczyć się na błędach innych, a czasem uśmiechnąć się do telefonu na widok absurdalnej kreacji udostępnionej przez jednego z użytkowników. 

Newslettery:

  1. Artur Jabłoński.

Artur Jabłoński to założyciel agencji digitalk, autor kilku książek o marketingu, szkoleniowiec i ekspert bezpłatnie udostępniający wiele wartościowych materiałów. W naszym zestawieniu pojawił się przy okazji newsletterów, ponieważ w mailach wysyłanych przez Artura znajdziecie linki do jego artykułów oraz odcinków podcastu na określony temat, a także informacje o szkoleniach, kursach czy zaproszenie do grupy na Facebooku. Jeden mail spełnia zatem funkcję all in one, zawierając w sobie uporządkowane odnośniki do ogromu wiedzy przedstawionej w różnorodnych formach. Polecamy również śledzić social media Artura!

  1. Jakub Biel.

Jakub Biel to król kreatywności, a jego reklamy pojawiły się nawet na Pornhubie. Jako prelegent bierze udział w znanych wydarzeniach naukowych (TEDx Talks) i marketingowych (m.in. I Love Marketing), a także opowiada o swoich działaniach na wielu prestiżowych uczelniach wyższych. W bardzo przystępny, zwięzły i często zabawny sposób opisuje w mailach najważniejsze branżowe wydarzenia, wyjaśnia tajemnice ludzkiej psychiki, przytacza marketingowe ciekawostki i wiele, wiele innych. Koniecznie zapiszcie się do jego listy mailingowej – na pewno nie będziecie żałować!

  1. Marketing przy Kawie.

Marketing przy Kawie to rzetelny branżowy portal informacyjny. Dostęp do artykułów otrzymacie jednak dopiero wtedy, kiedy zapiszecie się do newslettera. Spokojnie, to nie będą spamerskie, irytujące wiadomości. Każdego poranka otrzymacie zbiór najciekawszych artykułów ze strony wraz z odnośnikami do nich, a także informacje o zbliżających się ciekawych wydarzeniach czy szkoleniach marketingowych. Idealnie do porannej kawy czy szybkiego przeglądu newsów w drodze na uczelnię.

Podcasty:

  1. Mamy na to slajd.

Pierwszy podcast o strategii marketingowej w Polsce to nasz ulubieniec w kategorii audio. Od prowadzących – Kuby Kwaczyńskiego i Marty Ulman z agencji GoldenSubmarine czuć bijącą sympatię, a ich rozmowy zawsze są wzbogacone o ciekawe anegdotki i przykłady. Nie mówiąc już o tytułowych slajdach. Dzięki podcastowi poznacie obecne trendy w marketingu i nieoczywiste insighty. 

  1. Mała Wielka Firma.

Jeśli ktoś z Was myśli o założeniu firmy, to koniecznie musi poznać podcast Marka Janowskiego. Z cotygodniowych rozmów z doświadczonymi praktykami możecie pozyskać wiele ciekawych informacji m.in. o zarządzaniu firmą, organizacji pracy czy o marketingu i sprzedaży. Wzbogacony o praktyczne wskazówki z pewnością przyda się obecnym i przyszłym przedsiębiorcom.

  1. Posłuchaj TikToka.

Nie da się pozyskać bardziej sprawdzonej wiedzy o TikToku niż bezpośrednio od samej firmy. Posłuchaj TikToka to oficjalny podcast aplikacji, na którym znajdziecie ciekawe rozmowy przeprowadzane przez Artura Kurasińskiego. Dzięki nim możecie poznać narzędzia obecne wewnątrz platformy, posłuchać o skutecznych sposobach na efektywne  działanie czy poznać tajniki prowadzenia kampanii.

Przytoczone przez nas źródła to zaledwie niewielki procent wszystkich dostępnych w internecie materiałów. Serdecznie zachęcamy Was do zagłębienia się w temat i odkrycia kolejnych stron bądź twórców, którzy szerzą marketingową wiedzę. Pamiętajcie, że praktyka to podstawa, ale wszelkie działania muszą opierać się na merytorycznych informacjach. Powodzenia!

Olga Halaba

olghal@st.amu.edu.pl

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin